Emoțiile sunt prezente în toate mediile școlare. Învățarea și performanța sunt de o importanță fundamentală pentru cariera educațională a elevilor, ceea ce implică faptul că emoțiile legate de performanță, cum ar fi plăcerea de a învăța, speranța, mândria, furia, anxietatea sau plictiseală sunt frecvente, multiple și adesea intense în situații academice. Natura socială a acestor situații contribuie și la caracterul emoțional al mediului școlar.
Cum gestionăm caracterul și efectele lor potențial negative?
Trăim în secolul 21, în epoca high-tech. Avem la dispoziție inteligența artificială și multiplele sale aplicații chiar în domeniul sănătății și al educației. Sunt acestea perfecte? Desigur că nu. Care sunt limitările atunci ?
La aceste întrebări am încercat să răspundem în ediția din septembrie a newsletter-ului.
Dacă v-am stârnit curiozitatea, urmați linkurile celor 5 articole de mai jos:
- Aspectele Invizibile ale Învățării Vizibile
- Învățarea automată și emoțiile în educația și sănătatea legată de distorsiunile cognitive
- Timiditatea, frica și anxietatea copiilor în perioada școlarității
- Câteva idei despre intervenţiile şi programele din şcoli de prevenţie a anxietăţii: Ce ne spune literatura de specialitate?
Contribuții la Newsletter:
- Recenzie științifică: Cristina Trofin, Bogdan Cocos, Mihaela Abagiu, Asociația Choice
- Copy Editor: Alina Boca, Asociația Choice
- Graphic Designer:Noemi Pongracz , Asociația Choice
- Coordonator Newsletter: Mihaela Abagiu, Asociația Choice.